

El que dice una mentira no sabe qué tarea ha asumido, porque estará obligado a inventar veinte más para sostener la certeza de esta primera (Alexander Pope)


Tuve el placer de estrechar su mano una vez a principios de los 80 cuando militaba en CC.OO.
No pot ser que un senyor que té un ego desmesurat, alcalde, president, taxador, anés corrents darrera de tots aquells que no va voler escoltar abans, quan va veure que el POUM li esclatava a la cara i li suposaria una pèrdua de vots, malgrat els seus vans intents de que ningú pogués veure les presentacions filmades, com si fos allà mateix assabentant-se del que realment passava gràcies a Internet. No pot ser que els esforços per desactivar una manifestació, la més important que ha hagut mai a Calafell, fossin més grans que els esforços per haver informat prèviament a la gent.
No pot ser que un personatge com Parera munti un espectacle on diu que està al costat de la gent en el tema del POUM i que ell ja els ho arreglarà i després digui que no sap res, que està lligat de mans i finalment se sàpiga que ho va deixar tot en mans d'Àngel Verge perquè ell no volia anar a les reunions ja que no es cobrava per assistir-hi. I no pot ser que aquelles reunions a les que assisteix cobrant, els plens, es passi una bona estona dormint, mentre no sap ni de què parlen i de vegades acabi votant en contra del que ha defensat una estona abans, entre bacaineta i bacaineta i la riota i sorpresa de tothom. No pot ser que amenaci amb “dir el que sap” i el facin callar dient “tú tens molt a callar”. No pot ser que aquest personatge porti tants anys en el govern dient que farà moltes coses per Segur si el voten i no hagi fet res en tot aquest temps, tret de fer-se un corro de panxes agraïdes per haver-les donat feina a canvi de vots. No pot ser que ara critiqui tot allò del que fins fa poc formava part. No pot ser que parli malament de Romero perquè fa, exactament, lo mateix que ell.
No pot ser que un regidor com Rion digui que a Segur hi ha cultura de club i que la gent té un sentit molt particular de la propietat. Ell és qui té una cultura de puticlub, que és en lo que va intentar convertir els plens quan votava en nom d'ERC mentre ja estava preparant la entrada en un altre partit i el seu sentit de la propietat sí que és certament particular, quan no deixa la cadira per res del món, com si fos propietat seva. Segurament això sí que és un problema genètic de dificil solució.
No pot ser que un paio com Triadó, que va muntar fa 3 anys un partit amb la unica finalitat de poder seguir enganxat a la cadireta, que ara com que està consumint el seu patrimoni, veient que tot solet no hi arriba tingui els sants collons d'enganxar-se al Parera per veure si amb els vots que puguin recollir tots dos poden continuar amb el sistema de fer les coses que tan de mal li han fet a Calafell, vivint del cuento i explicant cuentos a tothom. Els cromagnons de la política haurien d'estar a l'asil, explicant les batalletes a qui se'ls volgués escoltar. I no traïnt a tothom i entre ells mateixos.
Lo que ha sucedido con la UPAs (Unidad de Policía Administrativa y Seguridad) es que un cuerpo que en principio se creó para unas funciones determinadas ha acabado por hacer otras cosas que nada tenían que ver, amén de que el rendimiento se podría decir que está por debajo del resto de agentes de la policía 'normal' y que cobran bastante menos cuando debiera ser precisamente lo contrario.

UAM (babuluba balambambú)
¿Qué? ¿Que no?
¿Aún no lo reconocen?
Bueno, lo acercaremos más....
¿Ahora ya sí saben quién es? Que la realidad, señores, muchas veces supera a la ficción. ¿Da un poco de yuyu anacrónico o no? Pues eso... Angel Lamas, presidente de UAM, en estado puro.

Como dice el Señor X, a algunos se les paró el reloj hace tiempo.... y no le han vuelto a dar cuerda.
"Una de les coses interessants que veus de les candidatures a les eleccions al parlament de Catalunya és que hi ha partits nous com uns pensionistes que s'han ajuntat per entrar dins la política o altres que es diuen de baix. Tal com està muntat el tema és més fàcil que el Saragossa guanyi la lliga que algú d'aquests obtingui un diputat. Per altra banda, als grans partits com CiU, PSC o PP sempre hi ha els mateixos. A veure si la cosa es renova. Diuen que la gent no creu en la política és que hi ha gent que han fet de la política una professió. Així clar que ningú creu en els polítics. Aquí hi ha d'haver un canvi com més aviat millor. Encara que la cosa funcionarà mentre hi vagin dos o tres a votar. Encara que la majoria de gent no vaig a les urnes, doncs algú ens representarà, però la veritat que els polítics s'ho haurien de fer mirar perquè hi ha gent que es repeteix més que la sopa"

NOUS TEMPS... Nuevos tiempos se titula el primer gadgeto panfleto de ADMC... perdón, de UAM. Es que como Parera y Romero son más de lo mismo, y uno una versión empeorada del otro, a veces el subconsciente juega malas pasadas.
Huelga decir que si éste es el papelote que iban a buzonear para darse a conocer, la verdad es que la han clavado. No es que nos riamos de la edad, que en los buenos casos es sinónimo de experiencia y paciencia, sino del hecho que dos personajes (un paleopolítico y un señor que va por ahí enseñando un carnet de mentirijilla de la guardia civil) se presenten como algo nuevo y para los nuevos tiempos.

DORMIRSE EN LOS LAURELES: El origen de esta frase se remonta a siglos atrás cuando a los poetas, emperadores y generales victoriosos, se les coronaba con guirnaldas hechas de hojas de laurel. Pero si luego de este reconocimiento con la corona de laureles la persona se dejaba de esforzar por superarse y no seguía trabajando para mejorar, se solía decir que “dormía en sus laureles”.



Señor(a), en calidad de proveedor le comunicamos el cese del coordinador general y directores de servicios de este ayuntamiento.
DADO EL CESE DE LOS MISMOS LE COMUNICAMOS QUE YA NO ESTAN LEGITIMADOS PARA ACTUAR EN NOMBRE Y REPRESENTACION DEL AYUNTAMIENTO
Le anexamos copia del certificado de acuerdo del pleno de fecha 26 de agosto de 2010 donde constan los nombres de los cargos directivos cesados.
ICV al congrés presenta una esmena als pressupostos per reduir la contaminació acústica, provocada per la xarxa Ferroviària a Calafell i Cunit.
ICV ha presentat una esmena parcial als Pressupostos de l'Estat de 2011 perquè inclogui una partida econòmica amb la qual pagar l’ instal·lació de panells d'aïllament acústic en els trams urbans de Calafell i Cunit pels quals discorre la xarxa ferroviària de Renfe i que serà defensada pel diputat i candidat a la presidència de la Generalitat Joan Herrera.
Per als grups municipals d'ICV de Calafell i Cunit combatre la contaminació acústica "és una forma de garantir que els ciutadans puguin gaudir plenament de drets fonamentals, ja que el soroll, en determinades circumstàncies i quan sobrepassa certs nivells, és un element que distorsiona la convivència, que afecta a la salut de les persones”. Un soroll ferroviari que amb pantalles acústiques és raonablement senzill “mitigar”.
És per aquest motiu que d'ICV de Calafell i Cunit en el nostre afany per millorar la qualitat de vida dels nostres veïns, sol·licitem al Ministeri de Foment minimitzar la contaminació acústica provocada pel tren al seu pas pels nuclis urbans dels nostres municipis ( línia R2 Maçanet-Vilanova i la Geltrú-Sant Vicenç de Calders de Rodalies de RENFE que té parada a Cunit, Segur de Calafell, i Calafell, amb una afectació d’ extensió total de 7,4Km). I és que malgrat que progressivament s'ha anat reduint el nivell sonor de les unitats i instal·lacions el soroll ferroviari segueix sent un problema per a molts veïns.


Del tema de la Confraria, se n'ha parlat molt. La gent sap molt bé el que pensen uns i altres. Ara bé, el que trobo inacceptable és l'actitud que ha tingut l'ajuntament enviant una carta als ciutadans volent posar a la ciutadania en contra de la Confraria. Un pot discrepar, es pot estar més o menys d'acord, però no es pot posar la ciutadania en contra d’una institució històrica com és la Confraria amb aquestes maniobres, i menys encara un alcalde. Això és molt fort i és voler manipular les persones i a sobre arremetre després contra els que no has convençut dient que estan polititzats. Aquí demostra, una vegada més, que no accepten la discrepància.Nosaltres sabem que salvar la Confraria no és feina fàcil, però el que no acceptem és que l'ajuntament no faci res. Almenys que ho intenti, que ho provin i, si no poden, que al menys sigui després de fer tot l'esforç possible, però que no es posin la jaqueta que porten de 'grans salvadors del patrimoni' i després no siguin capaços de plantar-se davant del Ministeri dient ''senyors, la confraria no es tira''. Que hem de pagar el passeig, molt bé, que no serà espectacular, molt bé, però, a veure, un passeig no solucionarà el problema del turisme ni els problemes econòmics de les botigues. Que no diguin que el passeig ho solucionarà tot perquè no és així. No es poden solucionar tots els problemes a través de l'urbanisme. Que facin projectes socials, que incentivin el turisme... quin projecte per incentivar el turisme han fet? N’hi ha prou amb el Nordic Walking? Per favor, hi ha més opcions, el turisme de Calafell no depèn del nou passeig. A més, ells plantegen un passeig que comporta una sèrie d'inconvenients, que no els diuen tampoc.
Quins inconvenients?
Tindrem a tocar del mur unes dunes de 2 metres d'alçada que no deixaran veure el mar. Dunes artificials, res de naturals, ja m'explicaràs! També es redueixen els accessos a la platja, que passarien de 40 a 14. I no s'ha pensat en cap sistema de contenidors soterrats.
Vols dir recollida pneumàtica?
No, vull dir uns contenidors com els del centre de Segur, soterrats. Ells volen continuar amb la recollida manual, més clar: que la gent deixi la brossa sobre el mur. En aquest punt deixa'm fer una apreciació: vaig veure que, de la mateixa manera que Ferré en el seu dia, al ple del POUM, va dir que li donés solucions concretes i jo li vaig dir que no li diria perquè jo no tinc un estudi de 600.0000 euros i jo no vull fer demagògia, doncs jo el que vull és recordar que en el seu dia el PSC va fer molt electoralisme dient que el passeig havia de tenir recollida pneumàtica i ara veuen que és impossible fer-ho perquè, senzillament, no hi cap. Per això ni jo ni el meu grup ens posarem a dir coses que no es puguin fer. L'electoralisme és una cosa en què no vull caure. Si dic ara tot això de la Confraria no és per electoralisme sinó perquè crec que hi ha veritables solucions per salvar-la. A més... no entenc el discurs de l'alcalde quan diu que l’obra del passeig depèn de la Confraria quan fins i tot hi ha un article del Diari de Tarragona on surt dient que reconeix que el Ministeri no ha posat com a condició l'enderroc a canvi de finançar l'obra.