jueves, 13 de octubre de 2011

Bye bye Ilustrisima

Aquest matí he rebut un email de Pere (Nevot) on em comentava que Juanjo Iglesias pensa denunciar-me pel contingut del meu últim comentari i que li havia dit que m'ho fes arribar, sense cap mena de problema.

Tanmateix, jo li he contestat per email al senyor "sa ilustrisima" Iglesias que no tinc cap problema: li dono dues opcions, demanar disculpes públicament o començar a destapar tota la merda de la que tinc coneixement, des de F.R.A., passant per S.M.C., L.Z, O.E.C., deutes, S.S., IBIS impagats, diners que deu a amics que l'han ajudat i dels que ara passa totalment, i altres coses de les que sense cap mena de problema es pot parlar d'un personatge públic, un polític (per anomenar-lo així), que a més ha aprofitat aquest blog per arribar allà on volia i ara diu que vol denunciar-lo / denunciar-me vist que el contingut no li agrada.


Us ben asseguro que el govern Olivella, dissabte o diumenge, veurà com li creixen els nans del circ. I el PP, senyora o senyoreta Elvira, ja pot anar buscant algú pel 2015. Perquè amb tot el que penso explicar, ja pot acomiadar-se de la seva carrera política, si és que encara creu que li queda quelcom a fer.
Com és norma en aquest bloc, disposo d'imatges, documentació en imatges i en format digital.

Pel blog, per l'honestedat i per la veritat.

Un no pot fotre'ns de l'ètica, la disposició a millorar les coses i la filosofia d'un bloc pel seu propi profit.

I, per davant de tot, la humanitat: fins i tot les hienes defenen la seva prole.
I respecte a denunciar-me, espero amb ganes que busqui un bon advocat, perquè li farà falta.
By Doc

Entrada destacada

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 y Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027