lunes, 9 de abril de 2012

Estaban avisados del peligro



De: Axxxxxxxxxxxxxxxxxxx@gmail.com>
Fecha: 12 de diciembre de 2011 12:39:16 GMT+01:00
Para: fclavero@calafell.org, IT PG VENDRELL CAP SEGURETAT CIUTADANA <itpg6313@gencat.cat>
Asunto: Incidents varis Menors Marroquíns Segur de Calafell
Bon dia, divendres a la tarda passejant amb el gos. Vaig ser testimoni d'algo denigrant. Hi havia un grup de marroquins entre uns 10 o 11 anys protagonitzant una baralla al davant de l'esglèsia, a l'edifici de Correus al carrer Pablo Neruda, davant de tothom muntant un espectacle impresionant, us podeu inmaginar la cara de la gent que hi havia als voltants. Això pot semblar un fet puntual però resulta que el grupet d'aquests marroquins els vaig denunciar a l'estiu a vostés, i al cos de MOSSOS d'ESQUADRA que em van trucar i em vaig presentar personalment on poden veure el que vaig explicar en el correu adjunt, . Un cop denunciat em van adreçar a una patrulla mixta de Policia Local i Mossos d'Esquadra. Resulta que em demanaven que quan els localitzes els truqués. Total, tenia que trucar a l'oficina de turisme i si tenia sort i en aquell moment èren doncs m'atendrien, els vaig veure vaig trucar i havien sortit... Crec que no es van possar els mitjans necessaris en el seu dia, no sé si tenen constància per algú altre d'aquest grupet. Pero aquests pallos o s'aturen ara o tindrem un problema molt seriòs. Els coneix tot el barri, en els diversos comerços ja els ténen identificats, però continuen fent mal a diari per el carrer. Conec que al ser menors el tema es complica, però això es pura delincuència que s'ha d'aturar o al menys que vegin que s'està al damunt d'ells. Quedo a la seva dispossició per tal de poder amplair la informació.
Salutacions

__________________

LA POLICIA LOCAL HOY A LAS 20.30HS EN EL LUGAR DEL SUCESO

Entrada destacada

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 y Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027