miércoles, 15 de mayo de 2013

Penedès Marítim: Vilanova se interesa, Calafell "pasa"



Por "Calafell", debe entenderse los dos fenómenos que DINAMITAN el turismo (ellos dicen que lo dinamizan)

Penedès Marítim es una marca turística. Hace poco el alcalde dijo en un pleno que NO LE INTERESABA. Como suele suceder, los hechos le dan donde más le duele, en la falta de razón. Alcaldes como él, regidoras como la de turismo, ya les viene bien el trabajo que se han encontrado hecho y la marca ''Costa Daurada''. Pero de la manera que se están haciendo las cosas en Calafell, donde lo que prima es la promoción de los regidores y el alcalde asistiendo a actos y eventos (algunos lamentables, propios de aldea cutresalchichera), para salir en la foto las veces que haga falta, de esa manera vamos mal.

Se van a pegar la gran hostia cuando lleguen las elecciones, pero el daño que le están haciendo al turismo y a la marca Calafell, que se está quedando atrás, muy atrás, no lo van a pagar ellos, lo va a pagar Calafell.



Ramon Ferré Solé Crec que ja fa temps que la zona del Penedès estem absorvits excessivament per la marca Costa Daurada i ja no s'identifica el nostre territori amb aquesta marca. Cambrils, Salou, Port Aventura,... s'han apoderat, gairebé, en exclusiva de la marca Costa Daurada i el nostre territori apareix en un raconet dels stands de la Diputació, en el model còrner, gairebé en fora de joc.
En aquest sentit, sembla lògic pensar en una nova marca que ens identifiqui i ens representi millor. A més, sembla mentida que formacions polítiques que aposten per la nova vegueria Penedès no donguin suport a aquesta iniciativa. Fa uns mesos vaig poder compartir el projecte del Penedès Marítim amb un dels seus impulsors i li vaig donar tot el meu suport, des de l'oposició a Calafell. Em va comentar que el govern de Calafell i, en especial, el seu alcalde i la regidora de turisme, no li feien excessiu cas. Per això em va trucar! No hi ha dubte que la relació personal influeix molt, però els projectes bons i novedosos que poden afavorir un salt qualitatiu per a la nostra economia i competitivitat turística han de ser, com a mínim, escoltats. Aquest és el cas de Penedès Marítim! Jo estic segur que, amb voluntat i constància, aquest projecte s'anirà fent cada cop més gran. Jo hi confio plenament i espero tenir, algun dia, l'oportunitat de demostrar-ho! Des d'aquí, rebi tot el meu suport.

Entrada destacada

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 y Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027