jueves, 1 de agosto de 2013

Alcalde aprovat en via pública... Segur?

Aquest matí, misteriosament, han aparegut pel carrer Baixador uns "pegotes" de quitrà per tapar forats de la via a la part final, just arribar a l'estació. És part del pla de mobilitat de Segur (també conegut com pla de mierdabilidad)? 


Doncs bé, a banda de pasos de vianants mal fets, canvis de sentit, etc etc etc, ens arriba ara també això.
A més que queda fatal, això s'ha fet aquest matí llançant el quitrà "tal qual" i sense posar cap protecció. Ni tanques, ni un sol trist con. Totalment desprotegit, i una cosa inútil, ja que, amb les hores, els cotxes anaven passant per sobre i s'ho carregaven progressivament...

Aquesta és la solució pels problemes del carrer Baixador (a banda dels passos)? Quan s'acabarà la renovació d'aquesta via fins al final? Són moltes les preguntes que es pot fer un sobre aquest tema.

El que sí està clar és que la situació no pot seguir així. Actualment el carrer Baixador està dividit en dues zones: la "zona rica", que és en la que es van poder desenvolupar les obres de renovació junt amb el carrer Emigdio Rodríguez Pita, i la "zona pobre", que és aquella part en què no van arribar diners per acabar-la i es va passar amb presses una repassada mínima i vergonyosa. 


I això ha estat el mateix dia en el qual el Diari de Tarragona aprovava l'alcalde per la posada en marxa de l'aplicació per a mòbils per a què el ciutadà pugui avisar sobre desperfectes a la via pública. "Curiosament", no sé si forma part d'una campanya conjunta, però, l'Ajuntament de Cunit també posava en marxa avui aquesta app...


Amb aquest post em prenc unes vacancetes per aquí.


Abans volia aclarir uns quants temes. Em sembla de molt mal gust les crítiques que rebut contra les meves publicacions i la meva persona en els últims dies per part de certes persones. Hi ha hagut gent que, amagant-se com un covard darrere d'un "anònim", ha aprofitat per intentar enfonsar-me i/o boicotejar-me, dient coses sense sentit. Realment, no em coneixeu. I també he de lamentar actituds de nen de 5 anys d'algun regidor (no diré noms) que no li ha agradat el què he dit en els últims dies i m'ha esborrat del Facebook. A vegades sembla que jo, amb 18 anys (que quedi clar), tingui més educació i dos dits de front que d'altres que ens han de governar... A vegades més val un silenci que parlar, i això ho dic per les crítiques que he rebut pel post de la crònica de l'últim ple. Em sap greu que critiqueu que he estat tou amb Olivella després del show que es va muntar amb una de les entrades que ha arribat més lluny dels límits d'aquest blog com va ser la de "Método Calafell", que va escriure un servidor.

Com molts sabreu, em vull dedicar professionalment al periodisme, i vaig trobar una bona idea la d'entrar en aquest blog quan el Nevot m'ho oferí. Vaig començar a escriure de forma imparcial, comentant temes més encarats al ferrocarril, un tema del qual entenc bastant, i és el que m'obrí la porta en aquest blog. Però mica en mica, seguint la línia progressiva del Blog, m'he anat "mullant" i aprofitant aquesta eina per poder dir la meva opinió personal que, com a bon periodista, no podia expressar en una ràdio de titularitat municipal i pública com és Ràdio Cunit, lloc on he desenvolupat la tasca de presentador d'informatius durant l'últim any i escaig, sempre de manera lliure, imparcial i independent, però mai mostrant la meva opinió.

Només queda desitjar-vos a tots un bon estiu, i fins aviat!

Entrada destacada

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 y Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027