jueves, 9 de mayo de 2013

Adivina quién. Y el ciudadano cabreado.

Resulta que avui porto la meva mare a fer un encàrrec a una tenda de Calafell, li comento que en miri un utensili per la cuina, que jo m´en vaig amb el cotxe a fer un altre encàrrec, que quan acabi m´esperi a la cantonada del santander a Calafell, he arribat abans hi m´he posat a la zona de càrrega i descàrrega dins el cotxe 2 minuts esperant que arribi,2 minuts i no arribava,anava amb pressa, li truco i em diu si puc venir un moment que no sap quin triar, ufffff vale vinc pero tinc el cotxe mal aparcat,bueno som-hi, poso 4 intermitents i m´en vaig a corre-cuita al Brino,a 1 minut caminant, estava aparcat davant el santander, em saluda el propietari i em parla be del restaurant,quin goig i quina il.lusió, faig una mini-compra per no sortir amb les mans buides,1 petit objecte, ja que el que havia de comprar no m´encaixava a lo que buscava, en fi 4 minuts el cotxe malaparcat i quan he arribat allí estaven, em comenta l´agent que ha estat preguntant a diferents llocs i que fa molta estona que el cotxe estava mal aparcat, li dic que menteix, que fa solament 2 minuts,a mes a mes la dona de la sastreria que sap com anat la cosa i lo poc que he tardat em fa amb el cap com dient quina poca vergonya, quins lladres,lamentable, desprès l´agent ratifica excusant que feia 5 minuts,ojo al dato feia molta estona i pasem a 5 minuts,pues ni tu ni jo en feia 3, 30, em diu que m´esperi que em donara el regalet, ho sento pero tinc pressa, m´en vaig, ja sabeu el meu compte, on vic,l´empresa,vehicle que tinc etc etc,si anès amb un cotxe destrossat i ple de garffittis segurament ni s´haguuessin apropat, l´unic que amb mi com vosaltres poden fotren' s cullerada a la butxaca pais de LLADRES i INCOMPRENSIBLES, ni anar a comprar es pot fer, quina desgracia, reconec que el cotxe estava mal aparcat,pero on es la consideració que he anat a comprar i que he deixat els 4 intermitents hi he tardat 2 minuts? en fi CALAFELL TOT L´ANY pa l´alcalde,pal banquero i para nuestro presidente, pues com diu aquesta canço,las pròpias elecciones va a votar su puta madre, quins collons.


Jordi Guillem 

  
..............................

Jordi Guillem hay algo que igual no lo sabe. Que los mismos que le multan, empezando por su jefe, son los primeros en aparcar su coche como les da la gana. Tampoco sabe que Joan Olivella, Francisco Clavero, Quim Vidal, Antonio Jiménez, varios vargos de confianza, Iglesias y Elvira, Parera, también, ellos, han sido pillados aparcando mal o fatal. Si hasta algunos de la propia policía aparcan mal.

Vamos a ver el archivo del blog con imágenes recientes y otras que dieron que hablar....  

Día: Domingo 28 de abril
Hora: 17:54

El vehículo de color blanco es el Honda camuflado de la policía local. En estas fotos está estacionado sobre la acera del pavelló Jaume Vilamajó aunque detrás tiene un aparcamiento público enorme y también plazas libres en la calle Alemania.
Motivo de estar mal aparcado: se bajaron dos agentes de uniforme y se fueron un rato a controlar la rotonda de la fuente. 

Tiempo total, unos 20 minutos, porque luego se quedaron sentados dentro del coche.




Vehiculos de regidores y del ayuntamiento
muy mal aparcados

CLAVERO

EL REGIDOR CARPINTERO 

SANDRA SUAREZ

CLAVERO

IGLESIAS

EL ALCALDE


SANDRA SUAREZ
LA BRIGADA
 
 JIMENEZ
 CLAVERO
AGENTES APARCADOS MAL MULTANDO A LOS QUE APARCAN MAL

 AGENTES VIENDO COMO SE MANEJA LA PORRA
EL CURSO DE MANEJO DE PORRA, CON MAS DETALLE
 EL OTRO CARPINTERO
 EL DE MEDIO AMBIENTE 
 EL REGIDOR DE POLICIA
PARERA
 
EL ILUMINAO
EL CAMUFLAO
 DESAYUNANDO

 COMIENDO EN UN RESTAURANT DEL PASEO
 APARCADO EN ZONA DE LINEA AMARILLA (DDY)

Si las ponemos todas se nos acaba el espacio del blog. Tenemos motos, coches oficiales, coches de policía (camuflados o no) aparcados sobre estrechas aceras para atender urgencias como haber ido a comer en la esquina. Motos en el vado junto al bar (Rosales), motos ocupando otro y los polis en el bar, muchas más fotos de coches de regidores, mal aparcados. Coches de regidores en zona azul sin tiquet. Coches de regidores en zona de carga y descarga.

Jordi Guillén, consejo, recurra y diga que por qué hay una discriminación tan exagerada. Igual al concejal le entra un poco de vergüenza y se la quitan.Que no tendría que ser así pero no hay un solo policía que tenga cojones de multar a los regidores ¿qué apostamos?

Entrada destacada

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 y Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027