domingo, 30 de septiembre de 2012

Quan la mà dreta no sap que fa la mà esquerra


Adjunto full del programa editat per la Generalitat en motiu de les Jornades Europees del Patrimoni, referent a Calafell, on s'explica que els dies 29 i 30 de setembre el Museu Casa Barral feia jornada de portes obertes.
També adjunto full de la Guia d'Activitats editada per l'Ajuntament de Calafell, on es diu que els dies 28, 29 i 30 de setembre el Museu Casa Barral era gratuït.
Presentat amb la meva família a la Casa Barral diumenge 30, em diuen que només era gratuït el dissabte 29, a la qual cosa jo responc que segons la Generalitat i segons el propi Ajuntament també era el diumenge dia 30. "Un error", em responen.
Què passa, que ni l'Ajuntament sap què fa? Com pot ser que l'Ajuntament editi una Guia d'activitats abans de setembre, i que l'últim dia de setembre tinguin la barra de dir "és que hi ha hagut un error"? No han tingut prou temps per adonar-se'n? Algú sap realment a l'Ajuntament què es fa al seu municipi?
Estic molt indignat pel fet de tractar als ciutadans com idiotes. Per informar i no saber ni què informen. Si fan tot així, que Déu ens agafi confessats.
Òbviament, vam marxar sense entrar-hi. Tenien intenció de cobrar-nos les entrades, sense cap vergonya!
Salutacions,
Juan Pedro Quiñones.

Entrada destacada

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 y Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027