viernes, 20 de julio de 2012

El muerto al hoyo y el vivo al bollo


Perdonen por lo irreverente del título, pero es que me revienta la hipocresía que se gastan algunos.

Murió ayer Joan Ortoll. Yo no voy a entrar a hacer valoraciones como alcalde de un señor fallecido, pero me consta que hay buenos recuerdos de este señor. Descanse en paz.

Sin embargo... me han emocionado las palabras de Joan Olivella en su facebook:



Sento profundament el traspàs de Joan Ortoll i Tetas, regidor i primer alcalde de Calafell de la democràcia, que va governar el nostre municipi des de l'any 1975 al 1983.

Joan Ortoll va ser sempre una persona de consens i molt estimada. Recordo que fa sols tres anys, la gent de Convergència li vàrem retre homenatge per la seva trajectòria vital. Un acte ple d'emotivitat on, com sempre, en Joan ens va premiar amb la seva saviesa i afabilitat. Per a mi sempre ha estat un referent, tant a la política com a la vida privada.

Joan Ortoll també va ser una persona molt vinculada al món de l'esport. Tant és així que el pavelló poliesportiu de Calafell porta el seu nom.

L'enterrament tindrà lloc a l'església de Sant Pere de la Platja, a les 6 de la tarda.

Fins sempre, Joan.

Pero se le ha olvidado un fragmento, que ya lo pongo yo.


Benvolgut Joan, tenies raó quan deies que abans les coses eren diferents. Abans feieu feina pel poble i ara només anem per la pela (o l'euro)... Si Joan, sí, tenies tota la raó. Ara ens ho passem d'allò més bé i a sobre cobrem un bon jornal, molt bon jornal...

... mira si ens ho passem be que, malgrat el respecte que jo dic que et tinc i que per a mi la teva persona "sempre ha estat un referent, tant a la política com a la vida privada" doncs jo he posat al meu facebook tot això però, mira, m'he anat a la Feria de Donostia. I passo del teu funeral, que una cosa és el que jo digui al facebook i una altra el que faci; ja saps, "FETS, NO PARAULES" i m'he endut també als dos iluminaos, perquè quan surti de nit ells em donin la llum de franc, que ara que s'ha apujat el rebut de la llum, així m' estalvio calers.

No, no t'enfadis, els alcaldes hem canviat molt. Jo mateix et puc dir que d'això no veuràs ni una paraula a la web municipal ja que m'he pirat de vacances amb aquest parell (i no dic més) i ens ho paga l'ajuntament. Sí noi, amb els temps que corren, 3 millor que un. Total, no crec que ningú se n'assabenti ja que ho he fet d'amagatotis. Res al face, ni a la web ni en cap lloc.

Això sí, ho he fet perquè si per un casual els ciutadans dolents aquells del blog negre tinguessin coneixement d' això, em posarien a parir. Igual que posàven a parir al Sánchez quan anava d'agermanaments amb Larmor Plage i altres xorrades i anava per separat i en primera, pagant l'ajuntament és clar. A ell el posaven a parir quan la crisi arrencava i l'altre ho feia igual; jo, que he retallat la 15a paga, he retallat els lots de nadal, he demanat austeritat a tothom, ara, amb un parell de collons, m'emporto a la de turisme i al còsmic d'esports. Vols saber que hi pinten?, amic Joan, doncs ja et dic, tres millor que un. Triple despesa. I que, en qüestió de transport, vull imitar al meu estimat Mas.

Descansa en pau, amic Joan, que jo no deixaré descansar en pau a ningú. I perdona la meva hipocresia per passar de tot, però ep! he enviat al teu funeral a la meva tinenta d'alcalde, la Sandra Suárez que, al contrari que tú, ja veus que l'esport no li agrada gens... be, la cacera amb gossos sí, que jo no sabria dir si és un esport però la seva familia te una gossera il.legal a Calafell i que estigui tranquil.la que no enviaré a ningú a multar-la, ja que tindré als polis multant als ciutadans que comprin al top manta.

No crec que a mí em recordin igual que a tú ni que se'm dediqui un pavelló. Però mira, de moment estic a "Sanse" passant-m'ho d'allò més be. Estic amb els iluminaos, vibrant a alta freqüència, amb unes pipes enormes, fumant... cada dia estic més a prop del nirvana.

(Merda, m'han dit que ha sortit al blog negre... ara trucaré als de propaganda perquè ho arreglin cagant llets i parlin de transparència, dret a la informació i honestedat)

Collons...




ENTREVISTA A JOAN ORTOLL
Diari del Baix Penedès
1 de Mayo de 2009

Entrada destacada

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 y Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027

Informe-consulta-Pla-Mandat-Calafell-2030 Proposta-Pla-de-Mandat-2023-2027